سلام این اولین دلنوشت منه.بله من منی که عاشق رشته ی پزشکی هستم و برای رسیدن به اون تمام تلاش خودم رو انجام میدم تا پدر و مادرم را خوشحال کنم..........
دلنوشته های دختری عاشق پزشکی...
ما را در سایت دلنوشته های دختری عاشق پزشکی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 4:18